I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
dear yana
Thursday 15 November 2012 | 4:20:00 pm | 0 BlackWhite
Assalamualaikum.. Ok dah lama la juga aku tak kongsi cerita kat sini. Dah alang-alang online laman sosial guna laptop, aku nak cerita sikit nih! Sikit je k. Tolong baca. Today i want to introduce my friend. This is yana a.k.a yantok. Muehehe.


Cantik tak gambar tu. Mohon kata cantik!!  =P  Kami budak skema dulu kat sekolah.. muehehe. Skema sangat la eh. Ok3, yana eh... Dia adalah pendengar setia aku dulu di bangku sekolah. Macam2 secret kami berdua je. Dia selalu conteng buku aku. Ok itu fakta ok! Dan suka bagi surat cinta dan aku masih simpan surat2 tu untuk pengetahuan anda ye cik yantok. Then bila melangkah ke alam pra-dewasa.. Masing2 telah mengikut hala tuju masa hadapan masing2. Macam korang tahu la kan, (tu pun kalau follow post sebelum2 ni) aku sambung pra-U and my friend ni sambung kat poli Perlis. Then tanpa angin mahupun orang tolak menyebabkan sebuah pokok itu bergoyang (ayat merapu keluar dah), kami bertegur sapa balik setelah sebulan kot berdiam diri. Ooppssss sebenarnya, aku tak lupa pun anda ye cik yantok. Saya perasan je anda online, tapi takmau la kacau anda kot tengah busy (ayat bajet cover.. maybe). Eh serius dari sudut hati ini.. Taknak mengganggu sebenarnya... muehehe. Dan sebenarnya aku sangat2 merindui dia. Dia tempat luahan aku.. Tapi itu dulu, sekarang aku curah kat hati sendiri ja. Takmau bebankan orang dengan masalah aku yang tak seberapa ni.. Takpe la. Nanti balik kita jalan2 makan dan tengok wayang (ok kemaruk lagu be mine kejap). Itu je kot nak cerita... Wait2... Kenapa aku panggil di yantok?? Sebab... Aku pun dah lupa. Hoho. Tengok la detik2 bahagia kami di bawah ni........







with yana, budak comel (aku) n witch! yes miss u too witch




Itu je la eh... Tak larat nak salintampal link gambar. hehe. Then u, yes u, u la! This song for u..  <3







Older Post | Newer Post