I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
lahirlah seorang insan di dunia ini...
Saturday 22 June 2013 | 10:51:00 pm | 0 BlackWhite
Assalamualaikum

uwekkk...uwekkk... pada 22/06/1994 iaitu jatuh pada hari rabu lahirlah seorang bayi comel seberat 3kg yang diberi nama Siti Noor Azira Binti Mohd Faudzi dari rahim ibunya, Saniah Bt Mohamad Salleh di Hospital Besar Ampuan Rahimah Klang Selangor. selepas itu diazankan dan diiqamatkan pula di telinga bayi itu oleh abahnya, Mohd Faudzi Bin Haji Yaakob. 

nampak kan budak ni sangat comel. kikiki

budak comel lagi cantik di atas ini hanyalah satu-satunya anak perempuan di dalam keluarga ini. dia mempunyai dua orang abang yang kacak lagi bergaya, Muhammad Nasharuddin Shah Bin Mohd Faudzi dan Muhammad Nazlan Shah Bin Mohd Faudzi dan seorang adik yang comel, Muhammad Nazrin Shah Bin Mohd Faudzi. 

ok itulah latar belakang aku. hee. point dia kat sini nak bagitau hari ni hari lahirnya aku kat dunia ni. alhamdulillah bersyukur kepada Allah SWT kerana memberi peluang untuk aku teruskan hidup membuat amal dalam masa 19 tahun ini. ye la semalam sudah berlalu, hari ini baru setakat ni, esok kita tak tahu kita masih dapat bernafas atau tidak kan. alhamdulillah aku dikurniakan keluarga yang baik, ibu abah yang penyayang yang berjaya membesarkan menjadi manusia yang sempurna di atas muka bumi ini (insyaAllah) dan adik beradik yang baik. terima kasih penat lelah menjaga dari kecil hingga besar. sobss *lap ayaq mata*  :')

terima kasih yang wish dari pagi tadi sampai sekarang eh! umur kita semakin lama semakin meningkat. maka jarak kita dengan kematian semakin hampir. marilah tambah amalan kebaikan kita yang tak berapa nak banyak tu supaya bahagia di dunia dan di akhirat. insyaAllah amin.. 

itu je kot nak taip. please jangan muntah baca aku puji diri sendiri kat atas tu tadi.bukan selalu dan memang disahkan aku comel. zzzz. yang nak bagi hadiah tu alamat rumah sedia menanti haha! k daa!  :D

p/s= pokcik google baik bagi kek kat kita. tapi sayang tokleh makang, LOL  >_<

klik untuk tumbesaran



Older Post | Newer Post