I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
azira + novel = ???
Saturday 14 September 2013 | 5:57:00 am | 0 BlackWhite

Assalamualaikum! hey yo lama tak menaip kat sini. orait perkembangan aku? alhamdulillah, sihat sangat! haha. sejak2 kebelakangan ni aku dengan novel tak dapat dipisahkan! huarrgghhh tension k! tension sebab? nak novel tak dapat dan tak mungkin dapat. sobss :'( ye la dekat blog diorang bagi separuh ja. then kena la beli sendiri kalau nak baca. so rehat sat dari meng"usha" novel wahai azira! habis exam kumpul duit beli la apa yang kau nak -,- bercakap pasal novel, novel yang aku nak iaitu hikayat cinta tak menunjuk sangat pasal love, tapi more to friendship and basketball ala2 citer korea tajuk pe tah. hee. best2. kalau korang nak baca p la stalk blog ratu bulan (maaf tak dapat buh link update guna phone je). ok nak p buat kek! chaw dulu yo! XD

#ni novel yang aku nanak! please be mine!



Older Post | Newer Post