I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Kedai bakery?
Saturday 14 September 2013 | 9:47:00 pm | 0 BlackWhite

Assalamualaikum! Hey awak! Saya ada satu impian, iaitu nak buka satu bakery suatu hari nanti! Oh please doakan impian aku tercapai. Walaupun aku sekarang ni buat pape bake tah pape main tawakal je, tapi kalau lama-lama buat mesti ok kan. Hurmmm. Before buka kedai, insyaAllah nak cari pekerjaan tetap or of course ada rakan kongsi yang superb? Siapakah? Mai la tawarkan diri hampa nanti. Hehe. Sebab taknak buka atas pinjaman. Nak guna duit sendiri or time tu mesti dah ada tettt, guna duit dia la! Ehem! Haha. Aku jeles bila ada orang buka kedai kek dan jual something yang nampak sedap! Ok itu fakta. So marilah kita beramai-ramai rajinkan dok kat dapuq supaya kita dapat puaskan perut kita dan perut orang lain! "ada kaitan tak? -,-"

#sebelum aku jauh melalut, baik aku stop! Ni adalah hasil tangan aku yang main hentam je buat. Please jangan kutuk!  -,-



Older Post | Newer Post