I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
nak mengutuk? Silakan~
Thursday, 19 September 2013 | 3:15:00 pm | 0 BlackWhite

Assalamualaikum! Hey yo! Apa pendapat anda bila ada la individu or sekumpulan ni bercakap tentang anda di belakang? Oh tak belakang la sangat sampai boleh tau dia tengah cakap pasal anda. Atceli ada something yang menarik dalam diri anda sampaikan setiap inci yang ada pada anda menjadi topik perbualan mereka. Oh well memang setiap manusia tak terlepas dari membuat kesilapan, perasaan iri hati termasuk la aku. Aku pun sedar aku pernah kata kat belakang tentang seseorang. Tapi, jangan la sampai men"kantoi"kan diri dok mengata pasal someone tu depan dia. Oh please! Tau tak tu perbuatan yang sangat-sangat nak cari gaduh dengan someone yang hampa dok mengata tu. Hey open your eye. Jangan jadi bajet bagus sangat sampai semua benda depan mata nak mengutuk. Dewasakan diri sikit ok!





#maaf terkasar bahasa. Geram punya pasal  :-/



Older Post | Newer Post