I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
alhamdulillah =)
Saturday 7 December 2013 | 2:35:00 pm | 0 BlackWhite



Dia Benci Kau , Jangan Benci Dia Balik . Dia Hina Kau , Jangan Hina Dia Balik .  
Sesungguhnya Allah Benci Pada HambaNya Yang Bermusuhan :)



Assalamualaikum. aku rasa sangat-sangat bersyukur. sebab??? hati ini pandai menghilangkan rasa benci dan dendam. sebab?? orang yang aku anggap kawan aku then dengar diorang kutuk aku kat belakang yang membuat aku jadi sedih plus plus marah plus plus semua cas negatif muncul telah diabaikan dan menjadi kawan semula sejak start exam haritu and who knows siap boleh gelak sekali. kuasa Allah, siapa kita nak menyangka kan? siapa kita nak pertikaikan. so, tanam dalam diri, jiwa supaya hilangkan perasaan marah kalau orang buat kita, kata kat kita. siapa kita nak marah? sedangkan kita pun 2 X 5 sama dengan mereka pernah je cakap kat orang. aku pun teringat la dulu aku ni perangai tah pape kira nak naik hangin je sembur kalau dah marah tu. tak percaya, tanya la budak2 SMKTK yang pernah kena sembur dengan pengawas yang garang macam aku ni. haha. dan classmate kat SMKK yang pernah tengok aku naik angin camne. tapi sekali je dan terakhir. maybe?? "ok maca lari isi je" well, manusia tidak pernah lari dari kesilapan. so think positive. renung-renungkan dan selamat beramal  :D



Older Post | Newer Post