I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
budak sekolah yang demuk kena buli??
Saturday 14 December 2013 | 3:42:00 am | 0 BlackWhite
Assalamualaikum! orait tajuk tu sensitif kat seseorang yang bersaiz macam aku ni. eh?? hurmm dalam banyak2 drama or movie yang aku pernah tengok. kebanyakan pelajar sekolah yang bersaiz tak berapa nak kecik macam aku ni selalu kena buli. adalah itu fakta ataupun auta? alhamdulillah dalam banyak2 sekolah yang aku belajar sekolah aku pernah stay ada la dalam 4 or 5 or 6 ni takde pulak aku jadi mangsa buli kawan2 yang mengutuk pasal saiz badan. eh? kalau ada pun aku tak perasan or lupa or diorang buli dalam hati means mengutuk dalam hati dan aku pun suka buat hati kering je ala-ala biskut kering -,-" eh?? so, sama ada itu fakta atau auta, bagi yang bersaiz macam aku or kalau bukan pun tapi jadi mangsa buli, korang buat taktau je ye sayang, buat hati kering. yess kita boleh marah, tapi bersabar kan lagi mulia uhukksss bajet ustazah uoollllsss. atceli banyak cara yang korang boleh hindarkan dari kena buli camtu, contoh jadi diri sendiri dan cuba untuk ramah dengan orang. tunjuk sifat yang baik dengan orang tapi jangan sampai baik orang pijak kepala. orait!jangan sedih2 dengan kutukan orang. Allah dah cipta kita dengan sebaik2nya dah. bersyukur dengan pemberianNya ye sayang. banyak2 la bersabar kalau ada orang sakiti kita. ingat mungkin hari ni kita kena, esok lusa mungkin dia? kita taktau. so chill. hee. takdak idea nak taip dah. boboiiii! assalamualaikum. 
 thissss gambaq2 aku waktu sekolah!   =)

geng sekepala. geng lagu jiwang karat

kembaq lain parents. 

simple is me
please, remember the date!
love this!! 





Older Post | Newer Post