I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
cream puff and red velvet!!
Monday 16 December 2013 | 2:15:00 am | 0 BlackWhite
Assalamualaikum. heyyy korang!! bajet ada orang baca  >_<" tajuk tu macam best je, macam sedap je, macam nak buat je. insyaAllah. kalau rajin dan ada masa sememangnya ada aku nak buat dalam minggu ni. hee. done usha resepi selama 2 jam. fuhhh terliur gila tengok resepi kek! atceli bukan tengok resepi, tapi tengok diorang hias kek yang sangat2 la cantik aku sedar aku buat kek comot! orait tu je kot aku nak story morry. aku tak boleh tidur lambat. satgi nak kena g kerja lagi. hoho. aku memang suka jadi bidan terjun jaga kedai orang eh?? haha. ok la masyukk la jugak untuk tamping oh tamping kau. typo teruk. ok tampung hidup selama tanam anggur ni.. orait taknak membebel dah. bobbooiiii korang!  ^_^(V)

p/s= kalau aku buat menjadi, aku post resepi k! resepi je mampu. makanan dia selamat masuk perut nanti. hahahaha


Older Post | Newer Post