I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
cuba?
Sunday 8 December 2013 | 5:49:00 pm | 0 BlackWhite
Assalamualaikum. this entry about the song. lagu apakah??? time otw balik kulim tadi ada la radio tu putarkan lagu Faizal tahir yang bertajuk cuba. aku pun buat poyo perasan macam pengkritik AF kononnya menjiwai lirik lagu tu. tak sangka lirik tu mendalam. ok cer korang tengok. 


cuba kau dengar
cuba kau cuba

diam bila ku cuba
tuk berbicara dengan kamu



Pernahkah kau ada

bila ku perlu
tuk meluahkan rasa hati



Dan bila kau bersuara

setia ku mendengar
agar tenang kau merasa



Siapa

sebenarnya aku padamu
mungkin sama dengan teman lain
yang bisa kau buat begitu
dan bila
tiada lagi teman bermain
kau pulang tuk dapatkan aku
itulah aku…padamu



Cuba kau lihat

cuba kau cuba
renung ke mata aku
bila ku kaku melihatmu



Pernahkah kau ada

bila ku perlu
tuk menyatakan rasa sakit
dalam diri



Dan bila kau perlu

setia ku menunggu
agar senang kau merasa



Siapa

sebenarnya aku padamu
mungkin sama dengan teman lain
yang bisa kau buat begitu
dan bila
tiada lagi teman bermain
kau pulang tuk dapatkan aku
itulah aku…padamu



Maafkan kerana aku tak pernah

terlintas tuk menulis pada mu
salahkan ku
tak mungkin lagi aku meminta
untuk kau mendengar..
untuk kau melihat ke mataku



Siapa

sebenarnya aku padamu
mungkin sama dengan teman lain
yang bisa kau buat begitu
dan bila
tiada lagi teman bermain
kau pulang tuk dapatkan aku
itulah aku…padamu


Sumber : http://www.liriklagumuzika.com/2008/08/lirik-cuba-faizal-tahir.html#ixzz2msHsgalQ

ok bagi aku sangat mendalam lirik dia. why not kalau kita sangat2 nak orang faham kita tapi kita tak faham orang, why not kita nak orang sentiasa dengan kita bila susah senang tapi kita takde dengan orang tu bila dia susah senang, why not kita nak orang tau apa-apa pasal kita tapi kita tak tau apa-apa pasal dia. ok why?? haha. poyo kau azira. lirik ni mendalam sebenarnya. tu ja nak habaq. kikiki. kbye 





Older Post | Newer Post