I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
hampa dua wajib baca!!
Thursday 5 December 2013 | 8:16:00 pm | 0 BlackWhite
Assalamualaikum. ok tajuk tu dah macam  nak cari gaduh dengan orang kan. orait first of all, sha & mia, aku as a friend bukan nak masuk campur or menyibuk. but, selagi hampa tak macam dulu, selagi tu aku rasa macam... macam... tah taktau nak habaq gumana.  aku sebagai kawan, rasa tak best dan terpaksa jadi pihak ketiga *ok ayat ketiga tu macam pengacau. seriously* masuk campur untuk hampa still macam dulu. ok aku tak mintak lebih, harap kita a.k.a hampa rapat macam dulu. yes!!! aku cakap senang la, bukan aku yang rasa. hampa yang rasa. hampa yang sakit. but.... aku pun sakit, sakit tak tau nak pilih sapa, sakit tau dak jadi tak menentu *ok ni luahan ke guane nak cakap eh??*. aku tau, in deep of your heart *omputeh uollsss* hampa saling rindu, saling sayang. so why not buang ego dan berbaik macam dulu. memang sakit dah hilang parut still lekat macam bekas aku jatuh ni, even nampak cacat kita boleh je buat taktau kat parut tu or sekarang ni product kat luar belambak nak bagi hilang parut *ok aku dah merapu*. kannn...... so, aku harap lepas ni berbaik balik la noh. lepas ni kalau jumpa, aku tak nampak hampa gelak sama2, aku karate sorang2!! ok ni amaran!!! beware ullssss!!!!

maaf, aku bukan penyibuk. aku just rasa aku buat ni macam tanggungjawab terhadap kawan sendiri. sorryyy kalau hampa angap aku lain. aku tau hampa sakit macam mana, aku dapat rasa dan mungkin aku sedang mengalami macam hampa. maybe. anggap apa yang aku buat ni permintaan terakhir aku ka. tau2!! sory if ada typo or ayat sesedap rasa aku je nak letak. ayat last minute je ni keluar. maaf bahasa agak kureng. wokeh!




Older Post | Newer Post