I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
azira= keras or lembut???
Sunday 8 December 2013 | 6:09:00 pm | 0 BlackWhite

Keras hanyalah luaranku

Lembut tetap di dalam hati
Marah habis setakat itu
Tak kubiar berpanjangan



Biar aku berdiam diri
Dengan hati yang remuk redam
Kau tak usah lagi bertanya
Tak ku bersuara



Aku masih mampu tersenyum
Walau hati terluka
Mungkin hari ini duka untuk aku
Esok belum tentu

Sumber : http://www.liriklagumuzika.com/2008/09/lirik-marah-bukan-sifatku-new-boyz.html#ixzz2msN0MM3A


Assalamualaikum. lagu ni bertajuk marah bukan sifatku by newboys. ok, marah memang sifat aku. dulu, sekarang? entah. taknak cakap pasal tajuk etceli tapi pasal lirik.  berdasarkan lirik yang aku copy tu, maybe same with me. yup. aku nampak kasar, keras kat luar. tapi, aku sangat2 la lembut kat dalam. kat mana? hati aku. bukan nak masuk bakul angkat then buang sendiri tapi itu mungkin fakta, maybe?? aku sangat2 lemah sebenarnya. aku kuat mengalah, aku kuat sedih sorang2, aku kuat sentap, aku kuat terasa, aku kuat tak sampai hati. tah semua pasal perasaan ni aku jadi lemah. so, jangan menduga hati wanita. especially yang kuat terasa. sekali dia terluka, berhari2 belum tentu sembuh.

p/s= aku saja ja taip. takdak sentap dengan sesapa pun. maybe sebab mood mendung ja tak terkawal. layan jiwang. memang part of my life. hoho.dan sekali aku membebel, taktau bila nak stop. haha. kbye.


Older Post | Newer Post