I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
manja!
Sunday 15 December 2013 | 1:31:00 am | 0 BlackWhite
Assalamualaikum. orait entry hari ni nak cakap pasal pe? hurmmm. ok. wanita, wanita selalu dikaitkan dengan perkataan manja. betul? entah. tapi wanita selalu ingin rasa dibelai. betul eh? haha. al-kisah aku nak buka cerita la kan, tadi time kat kampung, pantang la anak2 mokcik aku ni nampak kakak paling tua diorang ni, mesti nak dekat2. well, kalau dah nama pun kakak paling tua, of course la cucu perempuan sulung. kalau dah cucu perempuan sulung, of course kena masuk dapur tolong masak kan, kan. jatuh beb air muka kalau dah tua2 cenggini tak masuk dapur. maybe. haha. ye la even tak reti masak, aku boleh la tolong sikit2 dan menjahanamkan makanan kat dapur tu kan. lalala. tapi ni bukan point nak story. kikiki.

lepas je aku buat baik konon kat dapur, aku relax kat depan. anak kedua dan last mokcik aku ni pantang tengok kak ira dia ni, mesti manja kemain. so dalam dok relax dia mai kat aku dok buat salon kat depan tu sikat n bla bla bla kat rambut aku. ok tipu la kalau orang buat camtu korang tak suka kan? best. sebab setiap belaian apatah lagi budak2 pulak yang buat kat kita, terasa diri kita ni disayangi. tak percaya? try la.  sampaikan aku sudah mandi pun lepas bagi kering rambut, aku tak payah nak sikat sendiri, diorang yang tolong buat. aipp aku tak buli tapi diorang sukarela. ahaha. then dalam dok menapak tengok tv kat depan tu yela kat kampung apa je boleh buat. lagi2 rumah wan taman taktau nak p ceruk mana lagi aku pun layan la cerita yang ada depan mata. dalam dok kusyuk tengok tv, anak perempuan mokcik hok kedua mai la buat manja baring kat aku then of course kalau kakak dok buat gitu, adik pun ikut. ye la sifat cemburu dah datang. tokleh nak buat gapo.  habis kaki tangan semua depa buat bantal mentang2 la kakak diorang ni gebu. hahaahaha. dalam dok melayan kerenah manja diorang ni, aku dok fikir, macam mana kan anak aku nanti. manja camni ke? boys ke girls, diorang nak ke manja dengan ibu/umi/mama diorang ni ha? harap nak la ye sayang. tapi gelaran tu dapat lambat lagi. insyaAllah, kalau aku dah dapat gelaran camtu nanti, aku nak dan harap aku akan bukan saja digelar camtu, tapi digelar kawan oleh mereka. ok aku rasa aku dah mengarut jauh. k bye  XD

hok kiri tu kakak, tahun depan darjah 5 kot. hok kanan ni adik. bape tahun tah. mata kami sama sepet!

yang bawah ni kakak, ika. time ni sedap je lepak dok atas aku belah kanan. yang lelaki ni bawah ika, nama dia syahmi. dia ni suka gaduh2 manja ngn aku. haha. sedap je dia tindih belakang aku. haha. yang pegang fon tu yang last. fon tu fon aku. habis 360 darjah bertukar fon aku dapat kat dia.

p/s= aku rasa diorang ni rapat dengan aku sebab dulu aku manja dengan mama diorang. maybe. haha. takpun faktor usia aku yang nampak macam kakak sangat -,-"





Older Post | Newer Post