I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
semalam yang memenatkan! eh?
Saturday 7 December 2013 | 2:59:00 pm | 0 BlackWhite
Assalamualaikum! semalam punya cerita la ni ye? ok semalam for the long long and long time tak bawak motor jauh2 konon aku pun keluar la dengan mia. niat mau beli barang buat cupcake la. but, aku agak pelik, when i'm riding my cik abang tersayang, aku rasa macam aku ni 50-50 means aku bawak motor memang aku dan lagi separuh macam bukan aku. oh ya time bawak motor macam-macam benda tengah fikir sampai bawak dah tak macam perempuan sampaikan aku kena la ceramah pendek oleh mia yang bukak mukadimah time stop motor "bawak slow la, gila dok selit" lebih kurang lagu tu la noh. im so so so and so sorry mia kalau aku mawak "mawak uollsss, typo teruk -,-"' bawak motor macam hampeh je semalam. i don't know my mood jadi lain waktu bawak motor semalam. lagi2 time balik memang taktau nak kata la dengan perangai diri sendiri ni -,-" kalau orang tengok aku, rasanya boleh kalih dua kali gamaknya. ye la, berbaju blause, seluar pe tah nama dia, bertudung siap berhandsock and berstokin tapi bawak macam minah rempit terlepas dari polis.errr. dengan bawak tangan sebelah je, sampaikan pulas hndle guna 1 jari ja -,-" teruk betul aish..aku pun tak tau la camne nak buang habit bawak motor macam ni. nasihat? memang tak lut. tak caya??? aku boleh bukukan "propa kalau nak bukukan" berapa ramai yang tegur aku n nasihat aku bawa motor. dan aku rasa memang taman ni kenal sangat dengan awek chubby naik yamaha sport macam lelaki. maybe. so azira, bila lagi kau nak berubah??? tak jaga keselamatan ke camnner??? siap pasang niat nak naik motor besauuu lagi. aihhh parah parah. maybe gene boy lebih dari gene girl dalam badan aku ni. maybe??? :/

p/s= nasihat aku kepada semua, jangan memandu kenderaan or menunggang motor kalau ada problem or fikiran kelaut. anda mungkin akan membahayakan keselamatan orang lain. 

yang ikhlas,
 penunggang setia yamahasport 
  yang bawak dengan sopan XD
me, myself and i just can control myself. nothing at all. pehh speaking -,-"



Older Post | Newer Post