I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
virus exam??
Saturday 7 December 2013 | 4:01:00 pm | 0 BlackWhite
Assalamualaikum. orait for your information, aku dah bebas!! bebas?? bebas dari??? THISSSSS


alhamdulillah tamat jugak STPM aku selamat setahun lebih kat SMKK. aku taknak cakap pasal kesedihan, kenangan and most important happy ending antara kami semua sebab kawan2 aku dah letak kat blog diorang. ye dak mia & sha ?? haha  :P ok aku just nak story, dalam dok menghappykan diri bergelar penanam anggur a.k.a surirumah sambilan ni, kenapa la aku dibelenggu mimpi pasal exam lagi. serius superbb je rasa. masalahnya, kalau SEKALI tu takpa la. ni BUKAN SEKALI, BUKAN DUA KALI, TAPI TIGA KALI -,-" ok mimpi yang pertama, aku mimpi aku p library dengan mia study bm dan jumpa la budak2 kelas lain. kelas 6A1 dan 6A3. mimpi kedua, aku mimpi tengah jawab exam kot tak silap. yang terakhir a.k.a semalam, aku mimpi aku rush dari rumah nak p sekolah untuk exam eko. kenapa harus muncul dalam mimpi wahai exam yang dah lepas. nak kata risau, dak pun. alahai. harap result aku nanti dan kawan2 yang lain ok. amin...  =) 



Older Post | Newer Post