I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
busy!!!
Thursday 8 May 2014 | 2:09:00 am | 0 BlackWhite
Assalamualaikum... ehem lamanya.... tak blogging tak twittering. rindu kehidupan dulu... kehidupan buang masa dengan alam siber?? no no no.. rindu dengan semuanya.  serius sekarang ni aku busy gila sampai masa nak hang out dengan family and member pun takdak. padahal dulu selalu ja jumpa. even balik sekolah sempat lepak makan bihun sup p giant segala bagai. now?? bangun pagi pegi kerja sampai malam. then dah balik kerja of course la kan tidur.. sapa tak penat weh kerja mai habaq mai kat ceq.. lag2 kalau kerja yang mencabar. aku?? kerja aku tak cukup mencabar kot tapi bagi aku super duper penat la kan.. kerja?? hewww. diam2 suda. haha. entry ni macam lepas perasaan pun ada kan sebab busy yang melanda frust banyak benda tak menjadi nak buat. tapi aku nak cakap sebusy mana aku, AKU TAK LUPA FAMILY DENGAN MEMBER2 AKU. sory kalau rasa jurang antara kita jauh ye kesayangan sekalian.. bukan sengaja tapi memang kenyataan. hampa pun busy kan.. so adil la. ada rezeki ada masa kita jumpa k. hee. salam sayang dari budak comel ni. Assalamualaikum..  ^_^(Y) sebelum lagi panjang aku membebel baik diam. heeeee


Older Post | Newer Post